13-дневна японска диета

Японците са изчислили всичко: тайната на безболезненото отслабване на организма, е внимателно да се избират храни, които ускоряват процеса на храносмилането, което позволява да се свалят не по-малко от седем килограма за няколко седмици. Но в същото време няма да почувствате особен дискомфорт: нито глад, нито апатия поради еднообразната храна.

Ден 1

  • Закуска: кафе
  • Обяд: 2 твърдо сварени яйца, прясна зелена салата с растително масло, 1 домат или чаша доматен сок без сол.

Ден 2

  • Закуска: кафе, ръжен хляб
  • Обяд: варена или пържена риба, салата от оресни зеленчуци с растително масло.
  • Вечеря: 200 гр варено говеждо и чаша айрян.

Ден 3

  • Закуска: кафе, сухари
  • Обяд: тиква, нарязана на филийки и запържена в растително масло.
  • Вечеря: 2 твърдо сварени яйца, 200 гр варено говеждо, прясна зелена салата с масло.

Ден 4

  • Закуска: кафе
  • Обяд: 1 сурово яйце, 3 големи варени моркова с растително масло, 15 грама твърдо сирене.
  • Вечеря: плодове (с изключение на банани и грозде).

Ден 5

  • Закуска: сурови моркови с лимонов сок
  • Обяд: риба, варена или пържена, чаша доматен сок
  • Вечеря: плодове

Ден 6

  • Закуска: кафе
  • Обяд: 250 гр варено пиле без кожа и мазнина, салата от прясно зеле и моркови.
  • Вечеря: 2 твърдо сварени яйца, 200 гр сурови моркови с растително масло.

Ден 7

  • Закуска: зелен или билков чай
  • Обяд: 200 гр варено говеждо месо
  • Вечеря: всяка от опциите за тази седмица (с изключение на третия ден).

Ден 8

  • Закуска: кафе
  • Обяд: 250 гр варено пиле (филе), зеле и салата от моркови.
  • Вечеря: 2 твърдо сварени яйца, 200 гр сурови моркови с растително масло.

Ден 9

  • Закуска: сурови моркови с лимонов сок
  • Обяд: до 300 грама варена или пържена риба, чаша доматен сок.
  • Вечеря: плодове.

Ден 10

  • Закуска: кафе
  • Обяд: 1 сурово яйце, 3 големи варени моркови с растително масло, 15 грама твърдо сирене
  • Вечеря: плодове

Ден 11

  • Закуска: кафе, сухари
  • Обяд: 1 тиквичка, нарязана на парчета, задушена в олио.
  • Вечеря: 2 твърдо сварени яйца, 200 гр варено говеждо, салата от прясно зеле с растително масло.

Ден 12

  • Закуска: кафе, сухари
  • Обяд: пържена или варена риба, зеленчукова салата с масло
  • Вечеря: 100 гр варено говеждо, чаша айрян

Ден 13

  • Закуска: кафе
  • Обяд: 2 твърдо сварени яйца, зелева салата с масло, чаша доматен сок.
  • Вечеря: 300 грама варена или пържена риба

>>> Вижте също – 100 калории закуска <<<

Минуси на японската диета

  1. Неосолената храна, особено протеините, е трудно да се възприеме. Пълното премахване на солта е вредно, особено за бъбреците.
  2. В менюто липсват млечни и зърнени продукти.
  3. Има малко въглехидрати, твърде много протеини, което е противопоказано при случаи на склонност към сърдечно-съдови заболявания и на много зряла възраст.
  4. Малката сутрешна рецепция не отговаря на биоритмите.
  5. Плодовете за вечеря са избор, който не води до дълго насищане.
  6. Големият брой яйца насищат тялото с холестерол и тяхното потребление в сурова форма увеличава риска от получаване на салмонела.

Как да намалим калорийното съдържание на различните ястия. о-малко калории в храната, не означава по-малко вкусно. Ще ви дадем няколко прости съвета, които да ви помогнат да намалите калориите в ястията и да ги направите по-полезни.

Плюсове на японската диета

  1. От диетата са изключени алкохола, брашното и захарта, но е включена много риба.
  2. Достатъчно течности.
  3. Салатите са с растително масло, а не с майонеза.

За да свалите излишните килограми и да сте във форма, за която винаги сте мечтали можете да се доверите на натуралните капсули за отслабване Lipoin. Доверете се на най-мощната формула за сваляне на килограми, без странични ефекти.

lipoin-728x90-1-new3

Автор: Mariela

Споделете в
468 ad

Изпрати коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*