5 съвета на диетолозите за всички, които искат да отслабнат

Веднага след като отслабнете и килограмите се завръщат? Не се изненадвайте. Загубата на тегло е сложен и дълъг процес. Диетолизите са наясно с този процес, може би повече от всеки друг. Бързото отслабване е краткосрочно. Как да отслабваме и едновременно с това да поддържаме здравословно тегло? 5 експертни съвета, които ще ви помогнат.

Не се нуждаете от детоксикация

Има много програми, които поуляризират “екстремното пречистване” за добро здраве, но всъщност, нямате нужда от това. Въпреки че използването на здравословни храни, състоящи се от чисти протеини, плодове, зеленчуци, пълнозърнести храни и здравословни мазнини изглежда скучно, това е най-ефективният начин да отслабнете и да поддържате теглото си. Истината е, че черният дроб и бъбреците се грижат за детоксикацията на тялото ви, така че няма нужда да следвате специална диета, за да подобрите здравето си.

Минус две бисквити дневно

Независимо от това дали отказвате допълнителни бисквитки или слагате по-малко захар в ежедневното си кафе, малки (на пръв поглед) и систематични промени ще ви помогнат да отслабнете. Дневният дефицит от 500 калории е 450 грама на ден. Така че малките стъпки могат да бъдат ефективни.
500 калории са: 2 понички, сандвич с крема сирене, 70 грама картофен чипс или горещ шоколад- лате.

Свързани статии: Диета с краставици

Кои храни да избягвате късно вечер?

Напитките също оказват влияние върху теглото

Не забравяйте, че напитките също са важни за намаляване на теглото. Изберете нискокалорични или некалорични напитки: обезмаслено мляко, вода.
Неотдавнашно проучване показва, че 500 мл вода тридесет минути преди хранене, помагат да отслабнете.

Задайте реалистични цели

Всички сме чували истории и сме виждали снимки на хора, които са загубили няколко размера само за шест седмици. Въпреки че е естествено да искаме бързо да получим резултат, истината е, че е най-добре да отслабнете постепенно. Според Центровете за контрол на заболяванията в САЩ, нормалната загуба на тегло е 0,5-1 кг на седмица. Така че не забравяйте това, когато си поставите цел за загуба на тегло. Определянето на реалистична цел ще ви спести чувството на неудовлетвореност по пътя. Реалният поглед е важен също и при избора на храна, затова избирайте подходящи храни.

Изберете точните храни

Много е глупаво да се откажете от въглехидратите, да ядете цял ден само плодове или да изядете един грейпфрут за закуска и след това да гладувате цял ден в името на загубата на тегло. Много диети се основават на подобни трикове. Истината е, че някои от тези трикове са ефективни за някои хора. Така че ако сте на вегетарианска диета или не ядете след 20 часа вечерта и това ви помага, давайте! Изберете каквото ви помага. Но бъдете внимателни: някои диети отиват твърде далеч. Ако планът за диетата е постоянно да отстранявате цяла група от продукти или да живеете на целина или грейпфрут – недейте! Заложете на разнообразието и здравословната диета.

Не позволявайте на излишните килограми да убият самочувствието ви! Lipoin ще реши проблемите ви с наднорменото тегло. Капсулите Lipoin са изцяло натурални и безвредни. Прочетете повече ТУК!!!

Автор: Mariela

Споделете в
468 ad


Изпрати коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*