Детокс-диета: резултат за 10 дни. Част 2

За това дали детоксикацията наистина помага да отслабнете , да се отървете от целулита, да се почувствате по-енергични, балансирани; ще понижи кръвното налягане и холестерола; предпазва от настинки, разбрахме в Част 1.

Днес ще говорим за детоксикационни продукти и менюта за почистване на тялото.

Детокс-диета

Ако искате да спазвате диета за детоксикация, изберете тази, която има най-малко ограничения, и се използва като основа за започване на дългосрочна, по-разнообразна и здравословна диета. И запомнете: и най-добрата диета не може да замени редовните упражнения!

Продукти от гледна точка на диетата

  • Плодове – пресни, замразени, сушени или конесрвирани в собствен сок. Те включват: ябълки, банани, круши, портокали, грейпфрут, мандарини, стафиди, ананас, манго, киви, ягоди, малини, касис, нектарини, праскови, пъпеши.
  • Плодови сокове – или коктейли от пресни плодиве. Може да пиете и купени сокове, но те не трябва да съдържат захар.
  • Зеленчуци – консумирайте зеленчуци, включително пресни, замразени или консервирани, но не в саламура. Те включват: моркови, лук, ряпа, зеле, чушки, гъби, царевица, праз, тиквички, броколи, карфиол, маруля, домати, краставици, зелен лук.
  • Фасул и леща – варени, сушени или консервирани, но не в саламура. Използвайте всякакви сортове леща: червена, зелена, кафява.
  • Овес – добавяйте овес към плодове или го използвайте, за да направите овесена каша с мед и плодове.
  • Картофи
  • Кафяв ориз
  • Тофу (може да се замени с извара)
  • Ръжено, оризово и овесено брашно.
  • Прясна риба – яжте прясна риба, включително треска, писия, скумрия, сьомга, омари, раци, пъстърва, риба тон, скариди, барбун, камбала. От консервите подходящи са сьомга и риба тон (без добавено олио).
  • Неподправени ядки – орехи, фъстъци, кедрови ядки, бадеми, кашу, лешници, шам-фъстък.
  • Семена – слънчогледови и тиквени
  • Пуканки – без захар и без сол
  • Кисело мляко
  • Зехтин и балсамов оцет
  • Чесън, джинджифил и зеленчуци
  • Зелен и черен пипер
  • Мед
  • Вода – най-малко 2 литра на ден
  • Билкови и плодови чайове.

Храни, които трябва да се избягват по време на диетата

  • Червено месо, пилешко, пуешко и всички месни продукти: колбаси, котлети, пастети и др.
  • Мляко, сирене, яйца, сметана
  • Масло и маргарин
  • Всяка храна, която съдържа пшеница, включително хляб, кроасани, зърнени храни, сладкиши, бисквити, пайове (включително с яйчен крем).
  • Чипс, осолени ядки и други “закуски”.
  • Шоколад, сладкиши, сладко и захар
  • Преработени продукти, полуготови продукти, готови ястия и сосове.
  • Алкохол
  • Кафе и чай
  • Сосове, маринати, дресинги за салати, майонези.
  • Сол
  • Газирани напитки

Детокс-меню и рецепти

Закуска

  • Бананова каша

С кисело мляко, банани, стафиди и подсладена с мед.

  • Плодова салата с кисело мляко и овесено брашно

Салатата е от пресни плодове, кисело мляко и се поръсва с овесено брашно.

  • Плодов коктейл

Приготвя се от пресни плодове, натурално кисело мляко и мед

  • Мюсли и кисело мляко

Домашни мюсли от овес, семена, ядки и сушени плодове с кисело мляко.

  • Плодово мляко

Прясно или кисело мляко с пресни плодове и мед.

Обяд

  • Зеленчукова супа или леща с овесени тортили.
  • Картофена салата и риба тон (без олио), салата от царевица и кисело мляко
  • Средиземноморска салата (рукола, авокадо, домати, пресен босилек и черен пипер) плюс няколко несолени ядки.
  • Домашно гуакамоле (пюре от авокадо, лимонов сок, пресни чушки, домати и чесън. Сервира се с овесени питки.
  • Дзадзики (студено предястие от кисело мляко, краставици и чесън). Полива се с лимонов сок и се сервира с овесени питки.
  • Прясно авокадо, сервирано със салата от скариди, балсамов оцет и лимонов сок.
  • Варени картофи с пържени филета от треска и леко задушени зеленчуци.

Вечеря:

  • Зеленчуци по китайски

В тиган-уок се задушават зелен лук, гъби, бамбук и бобени кълнове. Поливат се с дресинг от чесън, джинджифил и малко зехтин. Сервират се с варен кафяв ориз.

  • Печена сьомга с гарнитура от варени картофи и задушени зеленчуци.
  • Морски дарове с паста

Леко запържете зеленчуците: лук, гъби, черен пипер и тиквички в малко количество зехтин. Добавете шепа скариди. След няколко минути добавете доматено пюре и консерва риба тон (без олио). Оставете на слаб огън, докато сосът се сгъсти. Сервирайте с паста или юфка.

  • Ориз в сладък сос

Запържете зеленчуците: лук, черен пипер, сладка царевица и гъби. Добавете ананас от консерва (заедно със сока), консервирани домати, доматено пюре, бял винен оцет и мед. Оставете на слаб огън, докато сосът се сгъсти. Сервирайте с кафяв ориз.

Ако имате нужда да свалите излишни килограми и да се отървете от излишни мазнини вземете Lipoin. Капсулите Lipoin са изцяло натурални и бързоефективни. Можете да комбинирате Lipoin с всяка диета, която сте избрали.

Автор: Mariela

Споделете в
468 ad


Изпрати коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*