Груповите упражнения намаляват  стреса много повече от индивидуалните тренировки

Изследователи са открили, че груповите тренировки , намаляват стреса с 26 процента и значително подобряват качеството на живот. докато тези, които тренират индивидуално нямат значителни промени в нивото на стрес и в качеството на живот.

“Общите ползи от това да се събереш с приятели и колеги и да правиш нещо трудно, като се насърчавате един друг казва, превъзхожда индивидуалното спортуване, твърди Д. Йоркс, директор на изследването. “Констатациите подкрепят концепцията за психически, физически и емоционален подход към здравето, който е необходим на студентите и лекарите.”

Д-р Йоркс и нейните колеги-изследователи в Колежа по остеопатична медицина в Университета на Нова Англия набират 69 студенти по медицина – група, известна с високи нива на стрес и самооправдано ниско качество на живот – им позволява да си изберат самостоятелно дванадесетседмична тренировъчна програма, в рамките на групова обстановка или като физически лица. Контролната група се въздържа от упражнения, различни от ходене или колоездене, като средство за транспорт.

На всеки четири седмици участниците завършват проучване, в което ги канят да оценят нивата на възприемания стрес и качество на живота в три категории: психически, физически и емоционални.

Тези, които участват в групово упражнение, прекарват 30 минути поне веднъж седмично в CXWORX – основна укрепваща и функционална тренировъчна програма за фитнес. В края на дванадесетте седмици средните месечни резултати от проучването показват значителни подобрения и при трите мерки за качество на живота: психически (12,6%), физически (24,8%) и емоционален (26%). Те също така съобщават за 26,2% намаление на възприеманите нива на стрес.

За сравнение, индивидуалните участници в фитнес са имали право да поддържат режима на упражняване, който предпочитат, което може да включва дейности като бягане и вдигане на тежести, но те трябваше да работят сами или с не повече от двама партньори. Средно самотните упражнения работят два пъти по-дълго и не виждат значителни промени в никоя мярка, освен в умственото качество на живота (11% увеличение). По подобен начин, контролната група не е виждала значителни промени в качеството на живот или в усещания стрес.

“Медицинските училища разбират, че програмите им са взискателни и стресиращи. Като се имат предвид тези данни за положителната група за въздействие, която може да има фитнес, училищата трябва да обмислят възможността да предлагат групови фитнес възможности”, каза д-р Йоркс. “Предоставянето на студентите на изход, който да им помогне да управляват стреса и да се чувстват по-добре психически и физически, може потенциално да облекчи част от изгарянето и безпокойството в професията”.

lipoin-728x90-1-new3

Автор: Mariela

Споделете в

Изпрати коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *


*