Как да контролирате големината на порциите си

Успявате ли да откриете разлика между количеството храна, което сервирате у дома и това, което получавате когато излезете да вечеряте навън? Колко често ти се случва да преядеш?

Всички знаем, че в България порциите са големи. Особено когато отидем на гости на любимата ни баба, тя ни сервира препълнени чинии с домашни гозби, които след като се изядат някак си, като на магия отново, се напълват. Макар и рядко, в някои ресторанти също сервират доста големи порции. До толкова, че ако сте решили да хапнете салата, основно и десерт може да ви се наложи да се търкаляш към вкъщи. В някои по-изискани ресторанти обаче ви носят една бяла чиния, в която се налага да търсите с лупа ястието, което сте поръчали. Тогава, пък, започвате да се дразните от нищожния размер на порцията си.

Разбирането, че зеленчуците никога не могат да ви дойдат в повече, е грешно. Истината е, че половин килограм салата плюс основно, е огромно количество за едно хранене за 60 килограмова жена. Ежедневната консумация на порции с такава големина води до разширяване на стомаха, а това от своя страна, до напълняване.

Според изследване, проведено през 2006 година в Университета в Пенсилвания, хората лесно свикват с консумацията на прекалено големи порции. В изследването било отчетено количеството изядена храна от 32 участника. На първото хранене, те получили порция с нормален размер. На второто хранене им сервирали порции с 50% по-големи от първите. При всички участници количеството изядена храна било по-голямо… с изключение на зеленчуците.

  Можеете да контролирате появата на излишни килограми, като към храненето с мярка, добавите натурални таблетки, изцяло на билкова основа, а именно – Lipoin Уверяваме ви, че това няма да е поредният продукт, който ще запълва шкафчето ви напразно. Lipoin таблетки имат доказан и сигурен ефект. Продуктът съдържа: Витамин B6, Л-карнитин и eкстракт от Ginger, Хитозан,  Глюкоманан,

Контролът над това, което изяждате започва с количеството, което слагате в чинията пред себе си. Добра идея е, когато се храните в къщи да започнете да претегляте храната. А когато сте в ресторант, просто споделете порцията си с приятел.

Съществуват и няколко трика, които ще ви помогнат да намалите порциите. Според едно изследване, когато хората се хранят от по-малки чинии, се насищат по-бързо. Големината е от значение, но цветът също.

lipoin-728x90-1-new3

Автор: Mariela

Споделете в
468 ad

Изпрати коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*