Как да отслабнем без диети и физически упражнения?

Физическите упражнения и правилното хранене са единственият правилен начин да се отървете от излишните килограми. За съжаление, те изискват много време и усилия. Доста хора, които търсят по-лесен начин да се отърват от slabeeneдопълнителните килограми, са готови да платят много пари за тази цел. Това се използва от хитри производители, предлагащи разнообразни “магически средства” – от хранителни добавки до специални колани и тренажори. Проблемът е, че обикновено тези чудеса са най-малкото безполезни, а понякога и направо вредни. Разбира се, понякога има някакъв ефект и от тях, но обикновено слаб и за кратко време.

Какво да направите, ако искате да отслабнете без диети и гимнастика?

Човещкият организъм е сложен инструмент, но ние можем да го настроим да работи така, че да трупа по-малко калории, а повече да изразходва.

Веднъж седмично пропускайте закуската един път седмично. Старото правило “Яжте по-често и на малки порции” не е актуално, ако искате да отслабнете ефективно.

Изследванията показват, че хората, които пропускат едно основно ястие и по този начин другите две остават за следващите осем часа, губят повече мазнини, отколкото при нормален хранителен режим. Най-подходящо за целта е да се пропусне закуска. Да речем, че не закусите, обядвате в 12:00 ч. и вечеряте в 18.00 – оказва се, че ядете в интервал от 6 часа, а през останалата част от времето гладувате. Организмът не успява да се настрои за гладуване, защото се храните на обед и вечер – а енергията, която не е получил от закуската, изтегля от мазнините в тялото. Така се получава ефект на отслабване.

Разбира се, в този случай не бива да “наваксвате” и да преяждате на обяд или вечеря.

По-голям ефект се получава при пълно гладуване 24 часа веднъж седмично – но това е тежко изпитание, за което се изисква специална подготовка и настройка.

Разбира се, пропускането на закуската е доста спорен метод за отслабване – затова и всеки трябва да прецени сам за себе си в съответствие със своите цели, нагласи и мотивации.

Яжте повече белтъчни храни.

Белтъчините са може би най-важният елемент в от нашата храна. Те са градивните елементи на мускулите и тъканите. В повечето процеси на отслабване, заедно с изгарянето на мазнини губите мускулна тъкан – а богатите на белтъчини храни могат да забавят този процес. Белтъчини се съдържат най-вече в месото, рибата, млечните продукти, ядките, бобовите растения и зеленчуците.

Пийте повече вода.

Много хора страдат всеки ден от дехидратация, без дори да го осъзнават. Ако пиете недостатъчно течности, това забавя обмяната на веществата. Ето защо може да се чувствате уморени и претоварени след сън – органите и тъканите се нуждаят от вода. За да се ободрим, пием кафе – макар, че по-доброто решение би било изпиване на една или две чаши вода.

Втората важна функция на водата е извеждането на токсините от организма, което също е свързано с намаляване на теглото. Така повечето изпита вода помага за отслабването.

Използвайте подправки.

Такива подправки като канела и джинджифил проявяват свойството да изгарят мазнините. Джинджифилът подобрява обмяната на веществата, а канелата помага да се балансират нивата на кръвната захар. Пийте чай с джинджифил, добавяйте подправките към храната си, и процесът на избавяне от излишните килограми ще се ускори.

lipoin-728x90-1-new3

Автор: izdrave

Споделете в

Изпрати коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *


*