Как да станем вегани през февруари и да оцелеем в общество на месоядни

Ако решите да да започнете новата година с преминаване към растителна храна – сега е моментът! След толкова много празници и тежки трапези е време да очистим тялото си и защо не – да отслабнем. Но какво да правим, ако още мислим за хамбургер или тортичка?

Не бързайте да се отказвате! Можете да го направите! Ако вегетарианската диета ви изглежда монотонна – лъжете се! Тя изобщо не е такава. Съществуват начини вегетарианството да бъде  интересно, вълнуващо и вкусно – просто трябва да знаете как.

Има ли наблизо ресторант за вегани и вегетарианци? А вашите приятели ви канят в пицароята или на един бургер. . . Ще ви разкажем как да разннобразите вегетарианското меню и да оцелеете в общността на месоядните.

Как да направим вегетарианските ястия по-интересни

Оставете готвенето, което обичате

Всяка рецепта има своя собствена вратичка. Например – месо, задушено със зеленчуци. Все още можете да използвате любимата си рецепта, като замените месото с 50℅ орехи, 25℅ моркови и 25℅ тиквички. Тази проста промяна ще даде на ястието силен вкус и ще добави някакъв протеин към него.

Експериментирайте

Има около 400 000 вида подправки, зърнени храни, бобови растения, плодове, зеленчуци, ядки и други растителни храни, а само около осем вида месо или риба, които ядете редовно в продължение на много години.

Достатъчно! Време е за безгранични, завладяващи експерименти и да пренасочите вниманието си към непознати за вас продукти като кимчи, киноа, нахут, чиа и т.н.

С какво да заменим сосовете?

Независимо дали става въпрос за паста или картофи, сметановият сос е перфектно допълнение към всяко ястие. Може да направите вкусни алтернативи на такъв сос.

Опитайте да смесите две чаши вода, половин лимонов сок, две скилидки чесън и малко сол в миксера. Гарантираме, че ще бъдете възхитени.

Използвайте мая

Това е един от начините да придадете вкус и аромат на всеки сос, супа или салата. Но не прекалявайте, ако използвате мая за първи път. Маята, богата на витамин В12 може да бъде добавена и към рецептата за сос по-горе.

Как да оцелеем в обществото на месоядните

Никой не иска диетата  да влияе върху социалния му живот, така че как да постъпите, ако приятелите ви поканят на пица? Може би ще ви е трудно, но има изход.

Почти във всеки ресторант може да се приготвят ястия изключително от растителни продукти. Вместо да казвате на сервитьора, че сте веган, помолете готвача да ви приготви зеленчуков специалитет. Повярвайте, в повечето случаи той ще приеме вашето предизвикателство.

Друго минно поле е кутията с шоколадови бонбони, торта или бисквити. Да се откажете от тези сладки изкушения, може да бъде много трудно. Но дори да не се справите в началото – не се отказвайте! След като свикнете с новата диета, ще се научите да отказвате, а и винаги трябва да имате подръка някой вегански сладкиш.

Когато решите да станете вегетарианец, когато преминете към новата диета, винаги ще има саботьори във вашето семейство или приятели близо до вас, които ще се опитат да ви накарат да забравите за новата диета, което ще ви поставя в неудобно положение.

Какво да направите? Просто се усмихвайте и си яжте зеленчуците. В крайна сметка, околните ще се научат да уважават вашето решение и вероятно ще се поинтересуват от причините за тези промени. Освен това, подобренията в здравето няма да чакат дълго, за да стане по-видима положителната страна.

Не се страхувайте да ядете повече, когато преминете към растителна храна, особено ако се чувствате уморени. Не много хора разбират, че от веганската храна може да се изяде пълна чиния на всяко хранене. Това е така, защото в растителните храни има по-малко калории, отколкото в месото или рибата, освен това, тази храна е по-чиста и по-лека, така че скоро ще почувствате вълна от енергия.

Вече не е нужно да спазвате диети. Експертите създадоха Lipoin. С изцяло натуралната формула на капсулите Lipoin, вие ще изгорите излишните мазнини и излишните килограми ще изчезнат мигновено от вас.

 

Свързани статии: Как да контролираме апетита без диети. Гладът е важно, естествено напомняне на човека за необходимостта от поддържане на енергията чрез храна. Но често гладът се появява, когато всъщност сме сити. Повишеният апетит може да се дължи на храната, която ядем, начинът на хранене или диета с която постоянно се чувстваме гладни. Но можемда контролираме апетита и без диети.

Автор: Mariela

Споделете в
468 ad


Изпрати коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*