Как да увеличите силата

Когато става дума за добиване на мускулна сила, почивката е от съществено значение. Трябва да почивате не само между отделните тренировъчни дни, но и между самите серии.

Препоръчваме ви по-малко повторения, защото за разлика от тренировките за мускулен растеж, тук ще трябва да използвате максимални тежести.

Трябва да тренирате 3 пъти в седмицата. Ние ви предоставяме 2 тренировъчни режима – за горна част и долна част на тялото. Редувайте ги по следния начин: понеделник- горна част, вторник- долна част, четвъртък – горна част, понеделник- долна част, вторник- горна част, четвъртък- долна част и т.н.

Правете серия за загрявка преди всяко упражнение, като използвате 2/3 от работната тежест.

Изпълнете 2 упражнения без почивка между тях, починете за минута и продължите със следващите 2 упражнения, между които също не трябва да почивате.

И накрая, за да изградите сила, трябва да работите с тежестите по-бързо, но същевременно да ги контролирате и да запазвате правилна техника на изпълнение.

>> Увеличете мускулната си маса и сила  с Anavor. Напълно натурален продукт, който ще ви осигури дълготраен и видим ефект.<<<


Предложения за горна част: 

  • Повдигане на щанга от хоризонтален лег: 5 серии от 5 повторения
  •  Гребане с щанга: 5 серии от 5 повторения
  •  Набирания с широк хват (длани напред): 5 серии от 5 повторения
  •  Извивки встрани с дъмбел: 3 серии от 8 повторения
  • „Обратни” коремни преси: 3 серии от 8 повторения

Предложения за долна част: 

  • Клекове с щанга: 6 серии от 3-5 повторения
  • Мъртва тяга: 6 серии от 3-5 повторения
  • Бедрено сгъване с швейцарска топка: 4 серии от 6 повторения
  • Сгъване на задни бедра с кабел на долен скрипец: 3 серии от 8 повторения

Четете още: Съветите на Jordan Syatt за по-силна мъртва тяга Как да построим ултимативна тренировка за подобряване на постиженията при мъртва тяга. Това е най-лесната част за разбиране, ето защо няма да отделям прекалено много време, за да я обсъждам. Ако искате да издърпате наистина значителна тежест от пода, то трябва да отделите и значително време във вдигането на големи тежести. Нещата са толкова прости.

 

lipoin-728x90-1-new3

Автор: Mariela

Споделете в
468 ad

Изпрати коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*