Колко бързо мога да загубя 10 кг?

Резултатът не е гарантиран и е индивидуален, тъй като зависи от много фактори.

Фракционни астия, дни на разтоварване и физическо натоварване са вашите незаменими “инструменти” в борбата с наднорменото тегло.

Реално ли е да загубите 10 килограма за месец? Както знаете, нищо не е невъзможно, но всеки ще постигне различни резултати: някой повече, друг – по-малко. Нека да разгледаме принципите на бърза загуба на тегло. Тя до голяма степен ще зависи от различни условия. Основна роля в процеса на отслабване има метаболизмът. Колкото по-бавен е метаболизмът в тялото, толкова по-трудно е да отслабнете. Също така много зависи от първоначалното ви тегло.

По-пълните хора обикновено губят тегло по-бързо (при условие, че се спазват всички препоръки), тъй като голямото телесно тегло изисква големи количества енергия. Тъй като теглото намалява, процесът на отслабване ще се забави. И, разбира се, главното условие за успешно отслабване – това е систематично придържане към диета и физическа активност.

Ето защо, придържайки се към същите принципи за отслабване, всеки човек ще постигне различни резултати: някой повече, друг – по-малко. Нека да разгледаме принципите на бързата загуба на тегло.

По-малко мазнини

Експертите съветват да не се използват повече от 25 грама мазнини на ден. Имайте предвид, че такова малко количество мазнини е много вредно за нашето тяло, така че не е необходимо да се ограничавате повече от 3-4 седмици. В противен случай може да имате здравословни проблеми. Големи количества мазнини има в колбасите, маргарина и маслото, тлъстите меса, както и в някои полуготови продукти.

По-малко прости въглехидрати

Много от диетите за бърза загуба на тегло се основават на ограничението в диетата на прости въглехидрати, съдържащи се в сладкиши, брашно и сладки напитки. Голямо количество захар в кръвта провокира производството на инсулин. Колкото повече инсулин се освобождава в организма, толкова повече мастна тъкан ще се съхранява в него. Но сложните въглехидрати се абсорбират бавно в стомашно-чревния тракт и не водят до резки хормонални промени, което предотвратява натрупването на мастен слой.

Ден на разтоварване

Направете го веднъж или два пъти седмично. Например, в този ден може да ядете само кисело мляко и плодове. Киселото мляко е незаменим продукт в разтоварващите дни, тъй като съдържа почти всички необходими компоненти за нормалното функциониране на организма: белтъчини, въглехидрати, мазнини, органични киселини, витамини и микроелементи.

Рзтоварващите дни позволяват на тялото да си почине от натовареното храносмилане. Систематичните дни на разтоварване допринасят за процеса на възстановяване в тялото и бързото сваляне на излишните килограми.

Намаляване на порциите

Опитайте св да ядете възможно най-бавно. Трябва да се отбележи, че усещането за насищане не идва веднага, а 15-20 минути след хранене.

Постепенно намалете размера на порциите. Ако отслабвате, количеството храна, което се консумира, не трябва да надвишава 300 гр за мъжете и 250 гр за жените (на едно хранене). Придържайте се към 5 хранения на ден. Така метаболизмът ще застане на качествено ново ниво на работа и процесът на изгаряне на мазнините ще стане по-интензивен.

“Излъжете” тялото

Внимателно следете за калоричното съдържание в ежедневната диета. Отначало ще ви бъде трудно, тъй като ще е необходимо да научите калоричното съдържанието на всеки изяден продукт и да преизчислите порциите си. Само след седмица вече ще сте свикнал с това и дори няма да ви трябва калкулатор.

Ако приемате един и същ брой калории всеки ден, след време тялото бавно започва да свиква с тази диета, забавяйки метаболитните процеси. В крайна сметка, след диета рискувате да върнете изгубените килограми. Следователно е необходимо да се променя калоричното съдържание на хранителната дажба приблизително на всеки три дни. Например, 3 дни по 1600 калории, а следващите 3 дни – по 2000 калории, а след това отново 1600 и т.н.

Упражнениятя са задължителни

Ограничаването на храната не е достатъчно. Акцентът трябва да се постави върху физическата активност. За да стане това, е необходимо да правите аеробни упражнения 5-6 пъти седмично поне 1 час на ден. Най-добре е упражненията да са разделени на две серии от по 30 до 40 минути на ден. Много ефективно за намаляване на теглото е бързото ходене.

Бърза загуба на тегло

Всъщност, лекарите не съветват да отслабвате бързо. Загубата на няколко килограма за кратък период от време винаги е стрес за тялото, а от друга страна води и до бързо увеличаване на теглото след приключване на диетата. Ето защо, преди да започнете програма за отслабване, помислете добре дали трябва да я проведете за толкова кратко време. Е, ако решите, че трябва да запазите резултата си, това е друго нещо. Имате много какво да направите, за да промените начина си на живот. За да поддържате постоянно постигнатите резултати, трябва да се занимавате със спорт и да водите активен начин на живот.

Вече не е нужно да спазвате диети. Експертите създадоха Lipoin. С изцяло натуралната формула на капсулите Lipoin, вие ще изгорите излишните мазнини и излишните килограми ще изчезнат мигновено от вас.

 

Свързани статии: Как да контролираме апетита без диети. Гладът е важно, естествено напомняне на човека за необходимостта от поддържане на енергията чрез храна. Но често гладът се появява, когато всъщност сме сити. Повишеният апетит може да се дължи на храната, която ядем, начинът на хранене или диета с която постоянно се чувстваме гладни. Но можемда контролираме апетита и без диети.

Автор: Mariela

Споделете в
468 ad


Изпрати коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*