Покачване на мускулна маса

Покачването на мускулна маса не е лесно. Голяма част от начинаещите бодибилдъри мислят, че с поемането на голямо колличество храна или с приема настероиди  ще качат мускулна маса.

Всъщност не е така. Да ядете много не означава да се храните с вредни храни (пържени, тестени, мазни храни). Когато се храните с такива неща ще качите основно вода и мазнини.

За да расте мускулът се нуждаете от много добро възстановяване, добро хранене и много добра почивка. Трябва да обърнете внимание на приема на протеин и въглехидрати. За хора, които се занимават активно със спорт се препоръчва да се приема 2,2 грама протеин за 1 кг активно телесно тегло. Ако приемате по-малко количество от указаното и същевременно правите много тежки тренировки, това би довело до обратен ефект. Не надвишавайте повече от 2.8 грама за кг активна маса, тъй като има опасност да не бъде усвоено поетото количество. От друга страна може да причини стомашни болки, затормозяване на бъбреците и неприятни газове.

Свързани статии:  Упражнения за стегнат корем. Коремните мускули са най-желаната мускулна група сред начинаещи и напреднали трениращи.
Най-важното е, когато се говори за коремната мускулатура, да се гледа на нея като едно цяло, което работи заедно. Коремните мускули са много повече 6 плочки.

За да натрупвате маса трябва да се храните с много сложнивъглехидрати, които да бъдат използвани за тежките тренировки. Трябва да приемате по 4-5 грама въглехидрати за 1 кг активно телесно тегло. Повечко въглехидрати трябва да се ядат през първата половина от деня, както и непосредствено след тренировка. Ако ги ядете вечер, непосредствено преди лягане, голяма част от въглехидрати ще се отделят като телесни мазнини. Въглехидратите са гориво на нашия живот.

Ако не можете да приемате необходимото количество протеин и въглехидрати нужни за деня, може да приемате хранителни добавки. Добър избор са протеин, креатин, глутамин, и други. Ако се храните добре и пак не покачвате мускулна маса, тогава сигурно имате проблем с тренировката си. Голяма част от хората във фитнеса тренират грешно. Било то с малки тежести, малко повторения, или пък с големи почивки между сериите. Има хора в залата, които са там, не за да тренират, а за да говорят с приятелите си. Също така много хора изпълняват упражненията грешно. С други думи казано, старайте се да тренирате правилно.

Чрез увеличаване на тестостерона ще помогнете на мускулите да се развият и да пораснат по естествен начин. Специалната комбинация от натурални съставки в Tribulus внимателно подбрани и комбинирани, за да Ви дадат изключителни резултати, по напълно безопасен и естествен начин. Tribulus увеличава издръжливостта и обема на мускулите Ви. Подобри капацитета на работа на мозъка ви, оставяйки Ви напълно фокусиран на работното място. Премахва умората и раздразнителността, повишава концентрацията, редуцира наднорменото тегло.

lipoin-728x90-1-new3

Автор: Mariela

Споделете в
468 ad

Изпрати коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*