Полезните храни, от които всъщност дебелеем

Първата стъпка към премахването на излишните килограми е отстраняването на редните храни или така наречените „джънк фут“ от ежедневното ни меню.

debelПонякога обаче, има и здравословни храни, които включваме в менюто с мисълта, че са ни верен другар в борбата с наднорменото тегло, а се оказва, че не е така. Защото те всъщност са с голямо съдържание на калории и мазнини.

Ако все пак обичате да си похапвате мазни и калорични неща, може да опитате употребата на билките като Гуарана и Джинджифил. Производителите от „Булгарикус“ ни дават възможност чрез натурални продукти да премахнем натрупаните излишни мазнини. Приготвени по уникална и 100 % натурална формула, Капсулите от Джинджифил и Гуарана, ще бъдат вашият-най-голям помощник в борбата с консумираните калории.

За това има голямо значение колко голяма е порцията ни, дори като става дума за плодове, ядки, кисело мляко и салати. Ето някои от храните, които могат да съботират вашата диета:

1.Червено вино

Хората, консумиращи червено вино, както и други видове напитки, може да намалят риска от развитието на сърдечни заболявания, болест на Алцхаймер и някои видове рак. Възможно е дори и да намалят теглото си.

Най-важният момент тук е умерената консумация на червеното вино. В количеството от 150 гр. се съдържат около 130 калории. Така, че внимавайте с консумацията му, не само заради замайването, което може да ви причини, а и заради калориите.

2.Ядки

В съдържанието на ядките намират място омега-3 мастните киселини, протеините, витамин Е и фибри. Тези съставки са изключително полезни за сърцето, в тях обаче се съдържа и голямо количество калории. В четвърт чаша бадеми например може да откриете до 132 калории. Бъдете особено внимателни с тях, тъй като те са лесни за консумация и е много вероятни да прекалим с приема им.

3.Сушени плодове

Това са абсолютно нормални плодове, но без водното им съдържание. Интересното при тях, е че в една чаша сушени плодове се съдържат до 8 пъти повече калории, отколкото в пресният им вариант.

В една чаша прясно грозде например, се съдържат 60 калории, докато в чашата със стафиди те са цели 460.

lipoin-728x90-1-new3

Автор: sisa

Споделете в

Изпрати коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *


*