Предимствата на кростренажора

Опитвали ли сте да тренирате на кростренажор? Ако не сте, трябва веднага а да поправите тази грешка. Кростренажорът натоварва всички мускулни групи, като същевременно е идеален за кардио тренировка.

Кростренажорът се нарича още Елиптикал или ски тренажор. Ски тренажор е всъщност думата, която най-буквално описва този фитнес уред. Тренировката на него много наподобява ски бягане.

Кростренажор ще намерите във всички фитнес зали и ако не сте го  опитали досега, съветваме ви веднага да поправите грешката си. Кростренажорът натоварва всички мускулни групи. С негова помощ можете да ваете бедрата, дупето, ръцете, раменете и гърба.

Освен това можете без проблеми да си купите кростренажор за вкъщи. Заема горе-долу толкова място, колкото велоергометър. Цената на кростренажора варира от 250 до 1 000 лв.

Как да тренирате?

При кростренажора има различни степени на натоварване. Най-добре е всяка тренировка да започвате от по-ниска степен и на около 10-15 минути да повишавате трудността. Нормално е след първия път на кростренажор да ви боли цялото тяло. Дайте ден-два на мускулите да се възстановят и подновете тренировките.

Интересното при този уред е, че можете да се движите напред или назад, като с това натоварвате различни мускули. Препоръчваме ви да съчетавате карането напред и назад за по-пълноценна тренировка.

Също така можете да тренирате като сте се хванали за подвижните дръжки, подобно на ски бягане, както и на неподвижните, като така не натоварвате ръцете, а други мускули.

За стегнато дупе трябва да внимавате да сте стъпили с цяло стъпало на кростренажора. Понякога, чисто автоматични, без да се усещате е възможно да пренасяте тежестта на предната част на стъпалото, а петата ви да е във въздуха.

Стегнете корема с кростренажор

Кростренажорът може да ви помогне и да постигнете стегнати коремни мускули. Просто преместете ръцете си на неподвижните дръжки. Така голяма част от напрежението пада върху коремните мускули и долната част на гърба.

  • Кардио с кростренажор

Ако във фитнес залата няма свободна пътека, можете да направите подобна тренировка на кростренажора. В този случай пуснете ръцете отстрани на тялото. Ако при това упражнение ви е трудно да запазите баланс, хванете се с едната ръка, за да не паднете. Кростренажорът предлага не по-малко добра кардио тренировка от бягащата пътека.

  • Кростренажор и тежести

За да балансирате тренировката си, редувайте кардио на кростренажора с гирички. Сами определете интервалите. Може да тренирате 15-20 минути на кростренажора, след това да направите 1-2 серии с гиричките и отново да се върнете на кростренажора. След това успокойте ритъма с кратка тренировка за вътрешни бедра на абдуктор машината. Преценете по тялото си кога са ви нужни почивки от кардиото и не забравяйте да пиете много вода.

>> За да поддържате фината си фигура и да възпрепятствате качването на изришни килограми вземайте Lipoin. Това е изцяло натурален продукт, който ще ви помогне да изгорите излишните мазнини. Lipoin съдържа: Глюкоманан, Екстракт от Канела и Cayenne Capsicum,  Горчив Портокал, Хром Пиколинат, Екстракт от Гуарана, Екстракт от Жен Шен и Ексракт от Какао. <<<

lipoin-728x90-1-new3

Автор: Mariela

Споделете в
468 ad

Изпрати коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*