Предложение за лека диета

Най-важното нещо, за да свалите излишните мазнини е храненето. Високо качественият протеин изгражда 50 процента от вашата диета (пилешките гърди, пуешките гърди, риба, яйца), 35 процента – сложни въглехидрати (овесените ядки, оризът, картофите, зеленчуци), 15 процента здравословни мазнини (ядки, риба, зехтин и други).

Препоръчително е да включвате пресни зеленолистни зеленчуци. Не приемайте захарни и тестени изделия, както и полуготови храни. Дневният прием на вода трябва да е минимум 1.5 литра! Препоръчително е всичко да бъде печено на фурна, скара или на тефлон, но не и пържено.

За да намалите мазнините, трябва да увеличите приема на протеин и да намалите въглехидратите. Повечко въглехидрати трябва да се ядат през първата половина от деня, както и непосредствено след тренировка. Не приемайте въглехидрати късно вечер. Голяма част от въглехидрати ще се отделят като телесни мазнини. Тогава метаболизмът ви значително се забавя, а консумираните захари и дори сложни въглехидрати биват складирани като мазнини, веднага щом бъдат усвоени. Добри източници на въглехидрати са овесените ядки, ориз, картофи и др.

Ако искате да подпомогнете свалянето на излишни килограми, може да заложите на таблетки за отслабване, изцяло на билкова основа, а именно – Lipoin Уверяваме ви, че това няма да е поредният продукт, който ще запълва шкафчето ви напразно. Lipoin таблетки имат доказан и сигурен ефект. Продуктът съдържа: Витамин B6, Л-карнитин и eкстракт от Ginger, Хитозан,  Глюкоманан,

Половината от диетата ви трябва да се състои от висококачествен протеин. Основните храни, които присъстват във вашето меню трябва да са богати на чист протеин. А именно: пилешките гърди, пуешките гърди, телешко месо, риба, яйцата (на 5-6 белтъка 1 жълтък), обезмаслена извара. Консумирайте ги само печени или варени.

Добър източник на здравословни мазнини са ядките; растителните масла – царевични, слънчогледови, сусамови и зехтин. Също така рибата като пъстърва, сьомга и скумрия. Здравословните мазнини са жизненоважни, тъй като тялото не може да си ги произведе.

Перфектните зеленчуци са пресни зеленолистни, аспержи, броколи, зеле и др. Правилото е на всяка купичка ориз, картофи и спагети да ядете и една купичка зеленчуци. Освен това зеленчуците насищат и са нискомаслени.

>>>>Четете още:Как да намалим калорийното съдържание на различните ястия<<<<

 

lipoin-728x90-1-new3

Автор: Mariela

Споделете в
468 ad

Trackbacks/Pingbacks

  1. Свалете 5 килограма с Военната диета ще се разделите с килограми - […] Свързани статии: Предложение за лека диета. Най-важното нещо, за да свал… […]
  2. Предколедна диета - izdrave.bg Най-свежия Здравен портал Новини, Билки и Билколечение - […] […]

Изпрати коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*