Специалистите по хранене назоваха най-добрите варианти за закуска

 

Трудно е да се придържате към три хранения на ден, понякога нямате време да приготвите закуска. Но коя закуска може да бъде не само вкусна, но и полезна? Разбира се, чипс и снакс не са най-добрият избор, особено ако се притеснявате за вашата фигура и здраве. Диетолозите предлагат по-хранителни и здравословни възможности за закуска.

Диетични барове

Тези барове не са много полезни, но ще бъдат отлична алтернатива на тестените и сладки закуски. Сертифицираният диетолог Тами Лакатос Шамс смята тези барове са добра опция за закуска.

Съставките са естествени. Баровете са наистина вкусни. Захарта във всеки бар е обикновено не повече от 5 грама.

Избирайте внимателно, защото някои производители  добавят повече захар.

Банани и паста от ядки

Всяка паста от ядки съдържа голямо количество протеини, което е необходимо за поддържане на здравето. Бананите съдържат калий, така че това садко преживяване ще ви даде енергията от която се нуждаете. Опитайте се да ядете ръжен хляб вместо бял, защото има повече влакнини и по-малко захар.

Нахут

Нахутът е отлична храна. От нахут можете да приготвите няколко абсолютно различни ястия, които ще ви осигурят енергия, фибри, качествени въглехидрати и протеини за дълго време.

Кисело мляко

Киселото мляко съдържа калций. Може да се комбинира с ядки, които са богати на протеини, както и с овесени ядки, които съдържат много фибри. Можете също така да подсладите с пресни плодове и мед.

Доматен сок

Доматеният сок може да се консумира не само за утоляване на жаждата, но и като пълноценна закуска. Опциите с ниско съдържание на натрий помагат за намаляване на риска от задържане на вода в организма. По-добре е да си правите доматен сок у дома, тъй като  купеният е на основата на сладки плодови сокове и изкуствени подсладители.

lipoin-728x90-1-new3

Автор: Mariela

Споделете в

Изпрати коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *


*